#1 · 24.9.2026 klo 9.09
Moi! Sain ensimmäisen oman kirjani valmiiksi. Ei ole julkaistu, enkä tiedä julkaisiko mikää kustannus yhtiö, onko tarpeeksi hyvää matskua, mutta ihka oikea kirja se silti on. Kirjassa oli noituutta, seikkalua, taikoja ja pelastusluontoinen missio. Ihan jännä tekele mielestäni. Sivumäärää on vaikea arvioida kun se on koneella tehty A4 muotoon. Noin 30 sivua niin. Mutta kirjamuodossa olisi pienemmät sivut joten sivuja olisi enemmän. Ja tekstin kokokin vaikuttaisi. Saattaisi mennä 100 sivuun. Ei mikään kauhean pitkä. Ehkä joskus vielä pidempi jos jaksamista riittää. Onko täällä muita oman kirjan kirjoittaneita tai aloittaneita? Kiinnostaisi kuulla minkälaisia tekeleitä ja aiheita on valikoitunut? Tai runoja ym? Keskustelua myös kirjan kirjoittamisesta yleensä. Itse vain innostuin tästä kun olin aiemmin monta kirjaorojektia aloittanut ja ne oli jäänyt kesken, nyt sitten sain tämän valmiiksi. Kirjoitin hyvin imorovisaatiopohjalta ja loin tarinaa samalla kun kirjoitin ja keksin juttuja. Kivaa oli ja jännä projekti. Suosittelen kyllä, pääsee käyttämään luovuutta ja keksimään itse vaikka mitä. Mahdollisuudet on käytännössä rajattomat.